Streszczenie Pieśni Lodu i Ognia

Porządkując ostatnio (tj. w marcu 2024) pliki na moim ukochanym antycznym czytniku ebooków (takim z przyciskami i niedotykowym ekranem), odkryłam w katalogu GRRM szczątkowe notatki z PLiO, a dokładniej streszczenia 5ciu tomów Pieśni Lodu i Ognia. Były to pozostałości szkiców sprzed ery czytajów, publikowane na nieistniejącym już facebooku, kiedy to po raz pierwszy odważyłam się coś napisać na forum Ogień i Lód, a później dzięki Asi mogłam publikować na piesnloduiognia.pl oraz własnym mini-blogu (prototypie obecnego). Postanowiłam uruchomić mój stareńki laptop (ma tak minimum 15 lat, odziedziczyłam go po bracie) z napędem cd/dvd i po wykopaliskach w szufladzie znalazłam płyty z kopią zapasową z lat 2016-2018 (a także płyty Queen zbierane w liceum z dodatków do Wyborczej i 6. sezon Gry o Tron, który wygrałam na Dniach Fantastyki 2017 wraz z kuflem Martellów xD), a na nich wypalone dane z lat 2015-2017, przede wszystkim moje pliki .doc oraz przeróbki map :D

Po sentymentalnej sesji picia Fanty z kufla, wspominania poprzednich laptopów, gier, muzyki i czasów przepalania cd-romów, poczułam się stara, ale w taki pozytywny sposób - było mi dane doświadczyć naprawdę fajnych rzeczy, których #gimbynieznajo (pograłabym w Kapitana Pazura albo Diunę, o)

I tak, dzięki odnalezionym notatkom, byłam w stanie wrzucić tutaj na bloga streszczenie PLiO, a także spisy treści, które kiedyś zrobiłam (bo w Pieśni ich nie ma xd) i mam jeszcze w zanadrzu np. poradnik do jednej z wersji grywalnych cyvasse. Poniżej linkuję istniejące strony :) uwaga! nie edytowałam tych zapisków (może je kiedyś poprawię), a pochodzą one sprzed około 7 lat i mogą zawierać błędy ;) 

Streszczenia:
Spisy treści:
Inne moje strony:


Komentarze

  1. Wielkie dzięki, właśnie skończyłem czytać Ucztę dla wron. Jeśli kiedyś wyjdą Wichry te materiały będą niezastąpione by sobie przypomnieć co, kiedy się działo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz