Ornn i Hearth-Home (League of Legends)


Prawie się pozbierałam po rajdzie szpitalnym, a umarła moja babcia. Miała 95 lat i przez 1/3 mojego życia mnie wychowywała. Ciężko się trzymać w garści przed pogrzebem, notatki z przeczytanych książek gdzieś mi się nie sklejają, żeby wstawić je na bloga. Ale powoli dojdę do siebie, tylko potrzebuję trochę czasu. W pionie trzymają mnie takie drobne, wręcz wydawać by się mogło - błahe rzeczy, ale jakby bez nich codzienność byłaby nie do zniesienia. Dziś wstawiam jedną z takich mających dobry wpływ na mnie rzeczy, a mianowicie robiący ciepełko w środku człowieka event z Ornnem, jaki pojawił się w kliencie LoLa:


Pełen event nagrany przez Necrita:


Same 3 melodie wygrywane na instrumencie:


Wszystkie dialogi i event bez komentarza:


Muzyka z klienta - Aurora theme soundtrack?


Polskie omówienie wydarzenia przez Marvecca:

Komentarze