Making of: Announcement Trailer Soundtrack Titan Quest II

Brnę ostatnio przez książki z nebulizatorem w pogotowiu, a w czasie wolnym od pracy lawiruję od internisty do pulmonologa, więc te wpisy na blogu nie będą jakieś wyjątkowo długie, bo nie starcza mi sił, wypruwają mnie wampiry energetyczne polskiej służby zdrowia, nie wspominając o pracy. 

Ale miało być o rzeczach przyjemnych. Making of: Announcement Trailer Soundtrack Titan Quest II ukazuje grecką sopranistkę Aphrodite Patoulidou śpiewającą do kompozycji Bastiana Kieslingera i wiecie, z czym mi się skojarzył ten utwór? Ze ścieżką dźwiękową do Wiedźmina 3, którą uważam za genialną.

Pozostaje mieć tylko nadzieję, że w Titan Quest II przyjdzie mi spędzić tyle czasu na przestrzeni wielu lat, ile rozegrałam w Titan Quest I (i wcale nie żałuję, bo to lepsza gra niż którekolwiek Diablo była). 

Komentarze